dimecres, 25 d’octubre del 2017

Kahoot "L'Univers i el Sistema Solar".

Hola! Aquí teniu el "Kahoot" que hem fet avui a classe de Socials per avaluar aquest tema. Vos proposam que ho faceu amb la vostra família, tots junts amb els vostres dispositius i a veure si les encertau.


INSTRUCCIONS PER JUGAR A KAHOOT:

QUI FA LES PREGUNTES

1. Clicar damunt la imatge (vos durà a la pàgina del "kahoot").
2. A la pantalla apareixerà un codi que hauran d'escriure els participants als seus dispositius mòbils.
3. Una vegada tots han escrit el codi, pots començar el "kahoot" i passar una bona estona!


QUI CONTESTA LES PREGUNTES

1. Obriu el navegador del vostre dispositiu i anau a la web www.kahoot.it
2. Escriviu el codi que vos dirà la persona que fa les preguntes.
3. Escriviu el vostre nom.
4. Una vegada ja ets al joc, contesta el màxim de preguntes el millor que puguis. Endavant!

Alumnes, famílies i amics, esperam que passeu una molt bona estona. 

8 comentaris:

  1. ¡EM GUANIAT EL GRUP LOS PROSS! acest es el grup Majid Hendrique Pedro i Mohamed

    ResponElimina
  2. hola ma agradat molt el kahoot aAngel i Xisca

    ResponElimina
  3. Divertidisim, em quedat els tercers pero lo important es divertirse

    ResponElimina
  4. si es verdad esta súper chulo yo lo e echo con mis padres y con mi hermana

    ResponElimina
  5. m´agrada mol era divertit i em qudat en e 6 lloc jo,tony,jesus y Maria hi a casa amb vera el meu cosi i la meva mare

    ResponElimina
  6. Es super guay,me lo he pasado muy guachy,esta super bien para pasar un rato entretendo con tus padres,amigos,hermanos,primos...

    ResponElimina
  7. M'agradat molt el kahoot es molt divertit

    ResponElimina